Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Přestože se na trhu ojetin objevují signály pomalého oslabení, AAA AUTO zahájilo poslední čtvrtletí s dalším pozitivním výsledkem. Celkový počet letos prodaných vozů ve skupině se vyšplhal na 54 000, což je meziročně růst o 12,6 %, přičemž v říjnu si zákazníci odvezli 5 453 aut.
„Vysoké prodeje se nám daří udržet díky několika marketingovým akcím. V současné době jsou to zejména zimní pneumatiky ke každému vozu a také jsme zahájili kampaň „slevové šílenství“. Věřím, že obě tyto akce nám přinesly větší množství zákazníků,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. V rámci kampaně „Slevové šílenství“, kterou AAA AUTO zahájilo v říjnu, mohou slevy dosáhnout až 70 000 korun na jednom voze. „Očekáváme, že se nám brzy podaří vyrovnat celkový počet prodaných vozů v minulém roce a do konce roku dosáhnout nového prodejního rekordu více než 63 000 automobilů,“ dodala Topolová.
Prodeje v závěru roku budou již podpořeny novými pobočkami ve Znojmě a v Martině. „V příštím roce očekáváme v rámci skupiny významný nárůst prodejů díky plánovanému znovuzahájení našich aktivit na polském trhu,“ řekla Topolová.