Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
AAA AUTO Group v roce 2014 prodala celkem 63 613 vozů, což znamená meziroční zvýšení prodejů o 12,3 %.
Na rok 2015 chystá skupina další mezinárodní i regionální expanzi, další rozvoj své exkluzivní značky Mototechna a zaměří se na B2B segment. V tomto roce skupina očekává další růst počtu prodaných vozů v podobném tempu jako v roce 2014.
„Díky stále rostoucí poptávce a většímu podílu na jednotlivých trzích se nám podařilo překonat plánovaný cíl 63 000 vozů a rok 2014 jsme uzavřeli dosažením nového rekordu 63 613 aut, s meziročním růstem 12,3 %. To je náš nejlepší výsledek od roku 2007, kdy jsme ovšem měli více poboček. V roce 2015 očekáváme pokračování růstu prodejů v podobném tempu, bude ale samozřejmě záležet na celkovém stavu ekonomiky,“ řekla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Průměrná cena automobilu byla v uplynulém roce 170 000 Kč. Z celkového množství prodaných aut jich 4 643 putovalo v rámci exportu do zahraničí. Pod značkou Mototechna, která se specializuje na prodej zánovních a luxusních vozů, prodala skupina AAA AUTO v roce 2014 celkem 9 023 automobilů. Nejvíce aut se v rámci skupiny loni prodalo v srpnu (5 947), v České republice se nejvíce aut prodalo v měsíci březnu (3 900).
Na rok 2015 společnost naplánovala další expanzi. „Jak jsme již informovali, brzy se vrátíme na polský trh. Nejdříve znovu otevřeme naší pobočku pro Varšavu v Piasecznu, další pobočky budou následovat dle její úspěšnosti. Budeme rovněž pokračovat v naší regionální expanzi, a to jak rozšiřováním stávajících autocenter, tak otevíráním nových v městech s více než 40 000 obyvateli. Rádi bychom během tohoto roku otevřeli 1-2 pobočky v České republice, na Slovensku a v Maďarsku, již máme některé lokality vytipované,“ uvedla Karolína Topolová.
Skupina se v roce 2015 také zaměří na některé specifické segmenty. „V posledním roce jsme zaznamenali výrazné zvýšení prodejů ojetých vozů firmám a živnostníkům. Proto se chystáme výrazně posílit spektrum služeb pro tento typ zákazníků. Naší výhodou je, že jsme schopni flexibilně dodávat malé flotily do deseti vozů kdekoliv v celé zemi, díky naší husté síti poboček. Také se více zaměříme na rostoucí segment zánovních a luxusních ojetých vozů, které prodáváme pod značkou Mototechna,“ dodala Karolína Topolová.
Přehled nejprodávanějších ojetých vozů v 35 autocentrech AAA AUTO v roce 2014:
|
Česká republika |
Slovensko |
Maďarsko |
Rusko |
1. |
Škoda Octavia |
Škoda Fabia |
Opel Astra |
Ford Focus |
2. |
Škoda Fabia |
Škoda Octavia |
Ford Focus |
Opel Astra |
3. |
VW Golf |
VW Passat |
VW Golf |
Ford Mondeo |
4. |
VW Passat |
VW Golf |
VW Passat |
Mazda 3 |
5. |
Ford Focus |
Ford Focus |
Suzuki Swift |
Nissan Qashqai |