MotorInfo

AAA AUTO se vrací do Maďarska

5.2.2014 13:52
AAA AUTO se vrací do Maďarska

Společnost AAA AUTO se po pěti letech vrací na maďarský trh s cílem stát se s 1 000 vozy na jednom místě opět největším obchodníkem s ojetými automobily v zemi.

Začátkem února AAA AUTO zahajuje výkup vozů a provoz call centra, v březnu se rozjede prodej a plný provoz včetně poskytování finančních služeb zahájí pobočka ve Fótu v dubnu.

„Chceme se výrazně odlišit od konkurence stářím aut a počtem najetých kilometrů – budeme nabízet v průměru mladší a méně ojetá vozidla. Během roku se chceme stát největším obchodníkem s ojetinami v zemi. Chtěli bychom z naší pobočky v Budapešti výhledově nabízet až 1 000 automobilů z jednoho místa – to bude naše největší konkurenční výhoda,“ uvedla k mezinárodní expanzi generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. Pobočka AAA AUTO pro Budapešť sídlí v místě bývalé pobočky uzavřené v průběhu světové finanční krize před téměř pěti lety. Celková plocha pobočky je 25 000 m2. O zákazníky a vystavené vozy se zde bude starat přes čtyřicet zaměstnanců.

AAA AUTO si chce kromě nabídky kvalitních vozů získat maďarské zákazníky také službami „šitými na míru“. „Jde zejména o výkup vozů v hotovosti a mobilní výkup přímo na místě určeném zákazníkem. To jsou služby, které jsou například v České republice již zcela běžné, ale v Maďarsku absolutně unikátní,“ uvedla Topolová. Jako je to běžné i v ostatních zemích, kde AAA AUTO působí, i v Maďarsku bude již od zahájení prodeje možno přímo na pobočce vyřídit nákup vozu na splátky. „Zákazníci budou mít pro nákup vozu na úvěr na výběr z nabídek čtyř partnerů z řad etablovaných hráčů na maďarském trhu. Budeme rovněž zprostředkovávat havarijní pojištění a povinné ručení. Dalším produktem bude také pojištění mechanických a elektrických závad vozů ve spolupráci se společností Lloyd‘s of London,“ řekla Topolová.

Zájemci mohou volat na lokální telefonní číslo na call centrum společnosti sídlící v Praze a jeho provozní doba je 8:00 až 20:00, sedm dní v týdnu. Zákazníkům je k dispozici dvacet pět maďarsky mluvících operátorů. Je připravena i webová prezentace společnosti včetně nabídky automobilů. „Hlavním marketingovým nástrojem při našem návratu na maďarský trh bude intenzivní TV kampaň, která je v Maďarsku klíčovým médiem. Jako na všech ostatních trzích spolupracujeme s leadery trhu, jakými jsou největší auto-moto servery, nejpopulárnější rozhlasové stanice a komerční TV. Po zkušenostech v jiných zemích i zde využijeme ověřené spojenectví s globální mediální sítí Havas, díky jejíž síle můžeme své mediální kampaně nastavit dle našich potřeb i na startu svého návratu na maďarský trh,“ řekla Topolová.

V Maďarsku společnost provozovala v letech 2006-2009 postupně až 7 poboček. Ze země se následně stáhla z důvodu zhroucení zdejšího trhu s ojetými automobily v důsledku dopadů světové finanční krize. „Vždy jsme měli v plánu se do Maďarska vrátit, proto jsme si většinu nemovitostí ponechali. To nám nyní výrazně pomáhá v návratu na zdejší trh. Rovněž jsme rádi, že se k nám vracejí naši bývalí zaměstnanci, čehož si velmi vážíme,“ uzavřela Topolová.