MotorInfo

AAA AUTO rozšiřuje spolupráci s SK Slavia Praha

17.2.2017 10:54
AAA AUTO rozšiřuje spolupráci s SK Slavia Praha

SK Slavia Praha s nástupem jarní sezony významně rozšířila spolupráci s AAA AUTO. Klub dostane k dispozici vozy z Mototechny v hodnotě 7 milionů korun.

V září 2016 se stala společnost AAA AUTO a značka Mototechna partnerem ePojištění.cz ligy, kdy poskytla nejvyšší fotbalové soutěži 105 automobilů v hodnotě více než 70 milionů korun. Největší prodejce ojetých automobilů se rozhodl s SK Slavia Praha rozšířit spolupráci i nad rámec tohoto partnerství, a klubu zapůjčí navíc 9 nových automobilů v hodnotě přes 7 milionů korun.

Před zahájením jarní sezony to oznámili zástupci klubu, předseda představenstva Jaroslav Tvrdík a místopředseda představenstva a generální ředitel Martin Krob, a provozní ředitel společnosti AAA AUTO Petr Vaněček. Současně Petr Vaněček předal hráči slávistického A týmu a novému mistrovi Afriky Michaelu Ngadeu Ngadjuiovi vůz Mercedes-Benz GLA z Mototechny, který mu společně věnují společnost CEFC China, majitel SK Slavia Praha, a AAA AUTO.

 „Partnerství s nejvyšší fotbalovou soutěží a spojení s nejoblíbenějším českým sportem přineslo naší společnosti nové možnosti komunikace, navázání spolupráce s kluby a jejich partnery a také možnost našeho přímého kontaktu s fanoušky na stadionech, mezi kterými hledáme nové zákazníky,“ uvedl provozní ředitel AAA AUTO Petr Vaněček a doplnil: „Rozšíření spolupráce s SK Slavia Praha ještě více posílí budovanou fotbalovou základnu našich zákazníků a rozšíříme naše zdroje dobře zajetých automobilů pro značku Mototechna, která už dnes nabízí až 1 000 zánovních vozů.“  Klub již se značkou Mototechna má pozitivní zkušenost, jelikož si od ní od konce roku 2016 automobily pronajímá.

"Spolupráce s AAA AUTO je pro nás velmi důležitá a vážíme si jí. AAA AUTO je jedním z hlavních partnerů celé ligy, a proto nás těší, že jsme se domluvili ještě na rozšířenější verzi partnerství. Věřím, že naše spolupráce bude do budoucna prospěšná pro obě strany a že z ní budou profitovat i naši fanoušci, protože společně s AAA AUTO pro ně budeme vymýšlet řadu projektů," uvedl za SK Slavia Praha člen představenstva a zástupce generálního ředitele pro marketing, obchod a komunikaci Tomáš Syrovátka.

Značka Mototechna nabízí svým zákazníkům širokou škálu zánovních automobilů, tedy auta s nájezdem do 50 000 kilometrů, do pěti let stáří a často se zárukou od výrobce. „Mototechna prodala od svého vzniku před více než čtyřmi lety již 30 000 automobilů v České a Slovenské republice. Poptávka po zánovních vozech každoročně roste,“ uzavřel Petr Vaněček. Klubu zapůjčila nové vozy nejžádanějších modelů v celkové hodnotě přes 7 milionů korun. Klub bude, stejně jako další mužstva z ePojištění.cz ligy automobily měnit jednou za půl roku po najetí konkrétního množství kilometrů.

 

Foto:AAA Auto