Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
AAA AUTO otevřelo v polské Vratislavi další ze svých poboček. Jde již o čtvrté autocentrum v Polsku.
Pobočka bude zpočátku fungovat jako výkupní a postupně nabídne veškeré další služby prodeje, financování a pojištění jako ostatních již fungujících 41 autocenter ve čtyřech zemích. Prodejní plocha nového autocentra ve Vratislavi má přes 10 000 m2 a nejprve nabídne zákazníkům až 200 vozů. Během dalších šesti měsíců se kapacita navýší až na 400 automobilů různých typů a značek. V rámci otevření autocentra společnost otevřela 21 pracovních pozic.
„Naše nové autocentrum ve Vratislavi je umístěno ve strategické lokalitě v oblasti koncentrace nákupních center a vedle dálnice A4, která spojuje Berlín, Vratislav, Katovice a Krakov. Umístění pobočky navazuje na náš plán otevírat pobočky v blízkosti nákupních center se zastoupením mezinárodních obchodních řetězců, kde si zákazníci mohou vybírat ze široké škály nových a ojetých automobilů. Zpočátku se budeme zaměřovat výhradně na nákup vozů, prodej zahájíme během několika týdnů. Očekáváme, že ve Vratislavi budou moci zákazníci během následujícího půl roku vybírat z nabídky až 400 vozů,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová.
AAA AUTO již provozuje v Polsku 3 autocentra – v Piasecznu, Varšavě a Katovicích. V loňském roce společnost od dubnového návratu na polský trh prodala přes 2 500 vozů. Aktuálně společnost nabízí v Polsku téměř 600 vozů převážně s tamním původem. O zákazníky se stará 130 zaměstnanců včetně operátorů call centra. Společnost plánuje letos otevřít ještě několik poboček, nejprve v největších polských městech. Každá nová pobočka s sebou přináší investici okolo 2 milionů euro, která zahrnuje náklady na rekonstrukci pobočky, zaškolení pracovníků a pořízení skladových zásob vozů.
Podle statistik společnosti AAA AUTO, získaných kontinuálním průzkumem trhu, bylo v roce 2015 k dispozici v Polsku 2,5 milionu ojetých automobilů. V České republice bylo ve srovnatelném období inzerováno 932 000 aut, v Maďarsku 556 000 a na Slovensku 508 000. Průměrná cena vozů nabídnutých v Polsku byla 21 172 zlotých, stáří 12 let a nájezd 170 000 kilometrů.
Ilustrační foto:J.Svoboda