Od října letošního roku dochází k dalším změnám v oblasti povinného ručení.
...
Renault představuje nový a jedinečný restomod show car, který vznikl ve spolupráci s francouzským designérem Orou Ïto...
Zatímco společnost PORR dokončuje rozšíření metra ve Vídni, výstavba pražské linky D je stále v nedohlednu.
...
Skupina AAA AUTO prodala ve středu 19. 12. 2012 svůj letošní padesátitisící vůz. Zákazník si jej odvezl z centrály v Praze. Společnost tak splnila svůj cíl pro letošní rok.
„Každý další vůz, který ještě prodáme do konce roku už bude nad plán,“ komentovala výsledky generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. „Již nyní je ovšem jasné, že skoro dva týdny před koncem roku jsme překonali celkový loňský prodejní výsledek o více než pět tisíc vozů. Je to jako kdybychom loni prodávali nejméně o dva měsíce déle,“ dodala Topolová.
50 000. vůz si zákazník odvezl z největší pobočky AAA AUTO v Praze. Pražská pobočka je tradičně „tahounem“ prodejů celé skupiny AAA AUTO a ojeté vozy zde nakupují nejen obyvatelé Prahy, ale také zákazníci z širší oblasti Středočeského kraje i vzdálenějších regionů ČR.
Podle Topolové se na zvýšení prodejních výsledků v letošním roce podílelo několik faktorů: „Neustálé diskuse o tom, zda přichází nová vlna ekonomického zpomalení, vedly zákazníky k většímu přemýšlení o tom, jak při nákupu vozu svoje peníze vynaložit co nejefektivněji. Při čistě ekonomickém uvažování ojeté vozy svým poměrem mezi užitnou hodnotou a cenou jednoznačně vedou nad novými. Stále více lidí také využívá možností nákupu vozů na splátky, takže si lepší ojetý vůz může dovolit širší okruh zákazníků,“ uvedla Topolová.
Za úspěchem podle Topolové také stojí důsledné uplatňování pokrizové firemní strategie z hlediska výběru vozů. „Soustředíme se jen na ty nejlikvidnější modely, novější vozy po prvním nebo druhém majiteli, se servisní knihou a jasnou historií. O taková auta je na trhu největší zájem,“ dodala.
Podle počtu prodaných vozů patří AAA AUTO v České republice i na Slovensku mezi vůbec největší prodejce jak ojetých, tak nových aut. „Pokud srovnáme prodeje nových vozů a ojetých vozů z AAA AUTO, pak se mezi novými auty prodalo více jen automobilů značky Škoda, která nás ale porazila jen zhruba o 15 000 vozů. Takový úspěch nás velice těší,“ uvedla Topolová.