MotorInfo

AAA AUTO bude dávat zimní pneu

1.10.2012 13:31
AAA AUTO bude dávat zimní pneu

AAA AUTO přichystalo na zimní období největší letošní akci pro zákazníky. Ke každému prodanému osobnímu vozu v ČR a SR v ceně nad 50 000 Kč či 2 000 euro bude dávat sadu zimních pneumatik

AAA AUTO v reakci na problémy s dodávkami zimních pneumatik v loňském roce počítalo s enormním zájmem i letos, a proto si v předstihu zajistilo dostatek jejich zdrojů na celou zimní sezonu, aby se vyhnulo jejich možnému nárazovému nedostatku. Od minulého roku totiž platí nová legislativa vyžadující za určitých podmínek povinné použití zimních pneumatik, což na začátku loňské zimní sezony vedlo k jejich nedostatku v některých rozměrech.

„Máme k dispozici 20 000 zimních pneumatik. Dodávky máme potvrzené a budeme tak schopni zajistit zimní gumy pro všechny zákazníky, kteří si od 1. října zakoupí osobní automobil za cenu vyšší než 50 000 Kč. A takových bude drtivá většina, protože průměrná cena vozu prodávaného v síti AAA AUTO, se dlouhodobě drží kolem 150 000 Kč,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

Kromě zimních pneumatik provede AAA AUTO na všech svých vozech základní přípravu před zimou. „Provedeme zátěžový test akumulátoru, kontrolu nemrznoucí kapaliny v chladiči a v ostřikovačích a kontrolu brzdové kapaliny. Zároveň ošetříme proti namrzání těsnicí gumy dveří a zámky. Bude to první hromadná servisní akce nově spuštěné Mototechny,“ uvedla Topolová. Ke každému vozu také zákazníci od Mototechny dostanou zimní balíček obsahující škrabku na sníh a led, sprej na rozmrazování zámků a nemrznoucí chladicí kapalinu.

„Jak jsem již zmínila při řadě příležitostí, je mým prvořadým cílem posunout na kvalitativně vyšší úroveň naši péči o zákazníky. Proto jim nabízíme ryze praktické benefity přímo související s nabízenými vozy. A zdá se, že se nám naše úsilí vyplácí, o čemž svědčí průzkum agentury SANEP publikovaný minulý týden. V něm nás respondenti ohodnotili jako nejdůvěryhodnějšího prodejce ojetých vozů s největším výběrem a nejlepšími službami, poskytujícího o nabízených vozidlech nejužitečnější informace,“ dodala Topolová.